Rabu, 16 Ogos 2017

Pengalaman Puan Aya naikkan Hb

Bye Bye Anemia

Testimoni saya sendiri hampir 2 tahun lepas. Untuk pengetahuan, setiap kali pregnant saya memang mengalami Anemia. Yang ni kisah pregnant anak yang ke 3.

kisahnya begini..

Ketika buka buku klinik pada minggu ke 17 kehamilan, bacaan Hb saya cuma 8.7 sahaja. Rendah kan? Kemudian saya diberikan obimin Plus pada  mulanya (tapi loya yang amat setiap kali makan) dan ditukar kepada Iberet.

Sejak itu bacaan Hb saya turun naik macam saham dan yang penting TIDAK PERNAH mencapai bacaan normal.

Sehingga ke minggu 34 kehamilan, bacaan Hb masih belum normal. Nurse sudah berbuih mulut membebel dan saya sudah bernanah telinga mendengar bebelan nurse KKIA. Akhirnya barulah saya terbuka hati mencuba Shaklee setelah diberi amaran akan disuntik iron jika bacaan belum normal sebelum tarikh bersalin dan juga setelah diracun oleh kakak untuk try Shaklee serta membaca testimonial, saya pun ORDER Set Mengandung Shaklee dan ESP, dan mula mengambilnya tanpa skip.

2 minggu kemudia, masa ke klinik tiba, saya TERKEJUT dan KAGUM sekejap kerana dalam masa 2 minggu SAHAJA bacaan Hb saya naik ke 11. Yessss, bacaan NORMAL buat pertama kalinya sepanjang pregnant kali ini. Siapa yang tidak happy kan, Nurse pun happy.

Anda boleh lihat sendiri (dalam gambar) bagaimana bacaan Hb saya naik pada setiap minggu bermula pada minggu 36 - 37 - 38 - 40 minggu (time ni dah admit)



Dan .. kerana ANEMIA inilah saya percaya dengan produk Shaklee dan sehingga kini berkongsi kepada anda tentang berapa superbnya produk kesihatan No 1 di US ini... Patut pun orang US amalkan Shaklee dalam tempoh yang lama tanpa kesan sampingan..10 tahun..20 tahun..ada yang 40 tahun (saya tanya sendiri sewaktu ke US tempoh hari)

Inilah kisah #ShakleeEffect saya

Sekarang saya sedang pregnant anak ke 4 (21 minggu) dan setakat ini tiada masalah Hb.

Begitulah kisah Puan Aya yang mengalami masalah Anemia dan akhirnya berjaya atasi dengan Shaklee, set mengadung premium shaklee.kisah anda bagaimana..?
Jika anda mengalami masalah sama seperti Puan Aya, saya boleh bantu anda.

nisa,
sid
013-2251756


Tiada ulasan: